چاپ        ارسال به دوست

رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» برگزار شد
رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» برگزار شد

رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» برگزار شد

رویداد «روز ملی تجارت الکترونیکی» با هدف امیدآفرینی و ایجاد چشم‌انداز مشترک از آینده درخشان تجارت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، صبح دوشنبه 24 مهرماه رویداد روز ملی تجارت الکترونیکی با هدف ایجاد محیطی برای تعامل صاحبان کسب وکار و شبکه سازی، ترغیب سرمایه‌گذاران و نهادهای مالی برای سرمایه‌گذاری با مشارکت بخش خصوصی، معرفی فرصت‌های ایجاد شده توسط وزارت صمت برای رشد کسب‌وکارها در کشور، معرفی ظرفیت‌های داخلی تجارت الکترونیکی کشور به سرمایه‌گذاران و تجار داخلی و خارجی، ایجاد انگیزه برای منابع انسانی مستعد برای ورود به این حوزه کسب‌وکار و تقدیر از برترین کسب و کارهای حوزه تجارت الکترونیکی، توسط این مرکز آغاز به کار کرد.

در این رویداد با حضور معاون وزیر صمت، نمایندگان مجلس، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و صاحبان کسب‌وکارهای الکترونیکی، پنل‌ها و نشست‌های خبری متعددی برگزار شد.

از اجزای اصلی این رویداد می‌توان به تشکیل نمایشگاه تجارت الکترونیکی و غرفه‌های اختصاصی به کسب و کارهای شرکت‌کننده، حضور مسوولان، بازدید عمومی مردم، عقد انواع تفاهم‌نامه‌های کسب و کار با کسب و کار (B2B) و کسب و کار با دولت (B2G) اشاره کرد.

در نمایشگاهی که در این رویداد برای بازدید و تعامل عموم و مقامات با کسب وکارها تشکیل شده، غرفه‌هایی از کسب و کارهای برتر تجارت الکترونیکی حضور داشتند.


١٠:١٧ - سه شنبه ٢٥ مهر ١٤٠٢    /    شماره : ٦٢٩    /    تعداد نمایش : ١٥٣٠